sâmbătă, 21 mai 2011

Masacrul unor vieti

Scandalul legat de caii de la C. A. Rosetti a izbucnit miercuri, după ce mai multe ONG-uri au dat publicităţii imagini cu caii ţinuţi în ţarcuri, unii dintre ei slăbiţi şi având răni sângerânde.Urmau sa mearga spre abator.Sa fie ucisi.Simplu.Ei nu sunt oameni si viata lor nu valoreaza.Nu au cum sa se apere.Si noi,oamenii,ne aratam suprematia asupra unor fiinte neajutorate.Noi avem dreptul sa hotaram asupra vietii lor.
Am vazut animale chinuite,lovite intr-un mod brutal,inuman.Lovite de oameni.Fara mila.Am vazut pui despartiti de mamele lor.Le-am auzit strigatele neajutorate stand in fata televizorului.Stand cu o cafea in mana,la caldura,in siguranta.Si m-am simtit vinovata.Sunt vinovata.Toti suntem.Cum am putut sa facem asta?Am transformat  niste vieti intr-o petitie.Noi hotaram.Noi suntem superiori lor.

''Din punct de vedere ştiiinţific, ei sunt chiar animale dăunătoare ecosistemului, întrucât s-au înmulţit în exces şi manâncă din copacii pădurii Letea, obiectiv protejat pe care îl distrug încet-încet. Se hrănesc, de asemenea, şi cu anumite specii rare şi protejate de orhidee, care şi ele cresc pe Grindul Letea. Soluţia, după opinia mea, ar fi să încercăm să controlăm acest fenomen al aşa-numiţilor cai sălbatici, sau sălbăticiţi, sau semi-sălbatici''.
Asta a spus un oarecare domn,Baboianu.Nu stiu cine este acest domn.Si nu asta e important.Domnul Baboianu crede ca nu noi suntem vinovati.Ei sunt.Si brusc,ei numai au drepturi.Brusc vina nu-i mai apartine criminalului ci celui ucis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu