vineri, 20 mai 2011

Noapte...

    Mi-ar placea sa ma trezesc dimineata si sa simt miros de cafea.Si tu sa fii aici.Sa ne bem cafeaua impreuna si apoi sa te las sa pleci.As vrea sa pleci.Undeva  unde eu nu am mai fost.As vrea sa traiesti si seara sa te intorci la mine.Sa imi povestesti de ziua ta.Sa ma tii in brate si sa iesim pe balcon sa imi arati stelele.Sa imi zici ca sunt puternica.Sa te privesc cand iti fumezi tigara si razi.Sa fii gelos pe oamenii cu care ma intalnesc ziua.Sa fii gelos pe catelul nostru(Bufy)care sta adormit in bratele mele.
    Si sa nu imi spui niciodata ca ma iubesti.Niciodata.Pentru ca daca mi-ai spune nu as mai putea sa te las sa pleci.Niciodata.Nu vreau sa zici niciodata"Te iubesc".Cuvintele astea complica totul.Mai bine mi-ai spune de ziua ta.De locurile si oamenii aia straini.Pana as adormi cu urechea pe inima ta.As astepta sa ne bem cafeaua si sa pleci ca sa putem trai realitatea care va deveni doar o poeste seara.
    Sa nu imi spui niciodata ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu