luni, 6 iunie 2011

Cred ca te iubesc

Cred ca ochii tai albastri sunt minunati.As vrea sa mergem la mare.Noi.As vrea sa ma tii in brate.Cred ca te iubesc.Si e ciudat pentru ca nu stiam ca pot.Te rog.Trebuie sa stii.Trebuie sa stii ca ieri inima mea a batut mai repede ca niciodata inainte.Trebuie sa stii ca ma gandeam la tine,la salon in ziua aia.Doamna care ma pensa m-a intrebat"De ce razi?'Nu am deschis ochii.Riscam sa te pierd"Cred ca il iubesc"i-am zis.Si a ras.Te rog.Trebuie sa stii cat de rau i-mi pare ca te-am respins atunci.Ca te-am lasat ei.Imi pare rau acum si asa da orice sa fii al meu.Tu al meu.Suna ca un basm si basmele nu sunt reale.Dar te rog.Trebuie sa stii ca acum cand cred ca te iubesc mintea mea se incapataneaza sa creada ca basmele pot deveni reale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu