luni, 13 iunie 2011

Cutia cu amintiri

Am o cutie cu amintiri.Alta inafara de capul meu.Asta pentru ca el nu este capabil sa retina mai  nimic.Cand deschid cutia amintirile navalesc afara ca o furtuna care sparge cu zgomot geamul si uneori ma loveste cu putere.Dar raman acolo,in mijlocul camerei si spun"Vai!Iar trebuie sa cumpar alta fereastra".Raman acolo pentru ca sunt putin masochista.Raman acolo pentru ca imi place durerea aia.Vreau sa imi amintesc.
      Imi amintesc de ziua aia in parc cu o prietena cand am cumparat un magnet special pentru a-l pune in cutie.A fost genial:)I s-a sters putin culoarea magnetului si parca numai suntem atat de bune prietene nici noi.Sau poate suntem.Nu am nimic care sa-mi aminteasca de prezent.
       Imi amintesc de cand mi-ai dat inelul ala matusa.Cel vechi,care iti placea cand erai tanara.Iti placea si cand mi l-ai dat,dar te-ai bucurat sa oferi.Ti-am zis ca l-am purtat de multe ori.Nu e adevarat.Dar il am aici cu mine.Nu o sa-l pierd.


      Imi amintesc de ghioceii de la tine .Primele flori primite de la un baiat.Si nu voi uita.Nu te voi uita.Trebuie doar sa privesc pe fereastra ca sa las furtuna sa intre.Si uneori doare.Dar nu as fi eu fara acea durere.Pentru ca imi e atat de dor.Atat de dor.Dar pun capacul peste el.Peste trecut si alerg sa mai aduc cateva amintiri in cutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu